objednať časopis
všetky kategórie
Zdravá, čistá strava je základ...

Shutterstock

Trápite sa po 40-ke s kilami navyše? TAKTO pôjdu nadol oveľa ľahšie!

Už to nie je tak, ako keď ste mali 20. Možno ste menej aktívna, máte iné stravovacie návyky alebo vás ovplyvňujú hormóny, ktoré spôsobujú to, že sa vám tuk rýchlejšie ukladá v tele. Ak dodržíte tieto kroky, kilá pôjdu dole...

Dobré rady priniesol portál Zdravie.sk.

Doprajte si kvalitné raňajky

Raňajky by ste nemali vynechávať.
Raňajky by ste nemali vynechávať.
Zdroj: Shutterstock

Zdravými raňajkami sú napríklad ovsené kaše, chia pudingy s ovocím alebo celozrnné toasty s vajíčkami a zeleninou. Ak si doprajete výdatné raňajky, nebudete trpieť vlčím hladom, ktorý by vás nútil maškrtiť alebo sa prejesť na obed.

Teplá kaša na raňajky s ovocím.
Čítajte viac
Chutné DOBRÉ RÁNO, prajeme: Raňajky pre všetkých, ktorí majú radi niečo sladké

Zabudnite na večerné maškrtenie

Ak prijmete väčšinu kalórií ešte pred pätnástou hodinou, schudnete viac.
Ak prijmete väčšinu kalórií ešte pred pätnástou hodinou, schudnete viac.
Zdroj: Shutterstock

Ak prijmete väčšinu kalórií ešte pred pätnástou hodinou, schudnete viac. Vyberajte si však zdravšie varianty jedál. Najdôležitejšie je stále to, aké potraviny jete, nie v akom čase ich jete.

SENDVIČ S FALAFELOM A AVOKÁDOVÝM HUMMUSOM
Čítajte viac
Ovocie s chuťou zeleniny: Pochutnajte si na delikátnom AVOKÁDE v kreatívnych receptoch

Varte zdravo a bez tuku

Skúste doma robiť zdravšie jedlá.
Skúste doma robiť zdravšie jedlá.
Zdroj: Laura Witteková

Veľké množstvo tuku a kalórií môže pochádzať z postupu, akým pripravujete jedlo. Namiesto vyprážania alebo varenia na masle alebo s veľkým množstvom oleja, vyskúšajte grilovanie alebo pečenie. Podobným spôsobom sa stravujte aj v reštauráciách. Vynechajte jedlá, ktoré sú vyprážané alebo zaliate ťažkými smotanovými omáčkami.

Článok pokračuje na ďalšej strane >>>

Kategórie